Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže – Bc. Lucie Kučerová
Bc. Lucie Kučerová
Bakalářská práce
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Sales promotion and the Consumer contests
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá definováním a charakterizováním pojmu podpora prodeje, kde jsou rozebrány určité definice. Podle některých autorů přestává reklama hrát v komunikačním rozpočtu vůdčí roli. Tu naopak přebírá právě podpora prodeje. Tou se zabývají například autoři G. J. Tellis, D. Houda a O. Duka. Na tuto roli se zaměřuji ve své teoretické části práce, kde se snažím nastínit základní …víceAbstract:
The theoretical part of the work deals with the definition of the concept of characterize and sales support, where they discussed a specific definition. According to some authors it ceases to play in the communications budget of the advertisement the lead. Here, by contrast, takes the right sales support. The authors such as G. J. Tellis, D. Duke and D. Houda. In this role, locking in it is theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cg6kq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje MICE segmentu v hotelovém průmyslu
Helena Mrázová -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Monika Lipková -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Gender Differences in Response to Sales Promotion
Maryna Solilyak -
Loreal as an Employer of Choice for a Male Target Group
Barbora Sádlová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová -
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková