Výukový dialog a jeho specifika na základní škole praktické – Mgr. Pavla Mlčáková
Mgr. Pavla Mlčáková
Bakalářská práce
Výukový dialog a jeho specifika na základní škole praktické
The tutorial dialogue and its specifics on basic practical school
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice výukového dialogu na základní škole praktické. Ve svém obsahu předkládá informace o postavení a typech otázek, které učitelé ve výukovém dialogu ve vyučování kladou. S tímto je úzce propojeno také téma reakcí a odpovědí na různé typy otázek a míra iniciativy žáků ve vyučování, které je v bakalářské práci také přiblíženo. Práce je rozdělena na dvě části. Cílem …víceAbstract:
Graduation theses contains information about pedagogical communication on basic practical school. There are information about positions and types of questions in pedagogical communication. The graduation theses also includes information about responses to questions and active participation of pupils in pedagogical communication. The graduate theses is divided into two chapters. The main aim of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j4n8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení - případová studie
Julie Grombířová -
Reakce učitele na nekázeň žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Markéta Plachá -
Reakce žáků, rodičů a učitelů ve vybrané škole na změnu závěrečného hodnocení
Michaela Tomková -
Reakce učitelů v MŠ v Plzeňském kraji na výzvová chování dětí
Anna VAVERKOVÁ -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole
Marie Kalinová