Jana Boučková

Bakalářská práce

Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci

Analysis of the Marketing Mix in DK OPEN, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu pekárny a cukrárny DK OPEN. Dále analyzuje její konkurenci a na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Abstract:
This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in the bakery and pastry-shop "DK OPEN". It also analyses its competitors and based on a synthesis of the gathered information, suggests possible recommendations for improving the marketing strategy of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Martin Luštický
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25227