Řešení konfliktu pomocí sociálních her – Mgr. Magdaléna Kamencová
Mgr. Magdaléna Kamencová
Diplomová práce
Řešení konfliktu pomocí sociálních her
Solving conflict by the help of social games
Anotace:
Diplomová práce „Řešení konfliktu pomocí sociálních her“ pojednává o problematice konfliktu a možnosti, jak jej řešit. V teoretické části se zabývá sociálními hrami, metodami a technikami sociálních her, jejich dělením a zařazením do výuky. V další části rozebírá konflikt, jeho vznik, zvládání a řešení, ale také prevenci konfliktu, mezilidské vztahy a lidská práva. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření …víceAbstract:
Diploma thesis „Solving conflict by the help of social games“ is about conflict and possibility how to solve it. In the theoretical part it deals with social games, methods and techniques of social games, their division and their including in teaching. In the next part it talks about conflict, his origin, solving but also prevention, relationships between people and human rights. The aim of this diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hqv3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezilidských vztahů a sociálního klimatu ve třídě základní školy, kterou navštěvuje žák s dyslexií
Zuzana Doleželová -
Nevládní organizace a lidská práva: Případová studie Civil Rights Defenders
Alena Nevyhoštěná -
The Adoption of UN Human Rights Treaties in Bhutan
Puttiporn Chotiban -
Využití osvědčených psychoterapeutických technik KBT a DBT v prostředí managementu malého a středního podniku, jako prevence častých absencí na pracovišti u zaměstnanců s psychickým onemocněním
Kateřina Baláčková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková