Návrh krizové komunikace na trhu se zbožím pro děti – Alena Grelová
Alena Grelová
Master's thesis
Návrh krizové komunikace na trhu se zbožím pro děti
The Crisis Communication Design for Market with Children´s Goods
Anotácia:
Návrh krizové komunikace na trhu se zbožím pro děti. Diplomová práce se zabývá krizovou komunikací na trhu se zbožím. Problematika krizové komunikace je zkoumána ze dvou pohledů, ze strany výrobců a ze strany spotřebitelů. Cílem výzkumu business trhu bylo zjistit názory a postoje k řešení případných krizových situací, zda si výrobci a prodejci uvědomují váhu a důležitost krizových plánů, sestavují …viacAbstract:
The Crisis Communication Design for Market with Children´s Goods. The diploma thesis deal with crisis communication in market of children´s goods. The issue of crisis communication is explored from two perspectives, by manufacturers and by consumers. The aim of market research in business market was to find out views and positions of manufactures and retailers to deal with any crisis, if they realize …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Michaela Petrová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitelů
Kateřina Korolová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal