Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y – Bc. Barbora Šafaříková
Bc. Barbora Šafaříková
Master's thesis
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
The Image of the Brand ZOOT concerning Generation X and Y
Abstract:
Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky …moreAbstract:
The thesis deals with the image of the brand ZOOT within generations X and Y. The theo-retical part will define basic concepts which are related to brand, brand building, image and also generations X and Y. The practical part will be dedicated to secondary analysis of the Czech consumers and their consumer behavior online and ZOOT's rival on the market. The second part of the practical part will be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFAŘÍKOVÁ, Barbora. \textit{Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/4zdkgw/. [cit. 2024-04-17].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šafaříková, Barbora. Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
Šárka PECHOUŠOVÁ -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Kvalita pracovního života generace X a Y
Bibiána Fejedelemová -
Generační rozdíly z hlediska motivace - generace Baby boomers, generace X a generace Y
Adéla Přibylová -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Generace X, Y, Z – Analýza pracovních podmínek napříč generacemi
Veronika Lejčková -
Generace X, Y, Z - Analýza pracovních podmínek napříč generacemi
Veronika Lejčková -
Generace X, Y, a Z v pracovním prostředí
Jana FIŘTÍKOVÁ