Lucie Řeřábková

Diplomová práce

Strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ, a.s.

Strategic Analysis of TURBO Division in ČZ Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ a.s. na ruském trhu. Té bude dosaženo zmapováním současné strategie - vize, mise a cílů a za použití externí analýzy makrookolí, odvětví a mikrookolí. Dále budou pomocí interní SWOT analýzy určeny silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby. Pro komplexní výstup bude také zpracována finanční analýza ČZ a.s. Výstupem …více
Abstract:
The aim of the thesis is a strategic analysis of division Turbo in the company ČZ a.s. on the Russian market. This will be achieved by mapping the current strategy - the vision, mission and objectives and using the external macro, industry and micro analysis. There will also be used an internal SWOT analysis by identifying the strengths and weaknesses of the company, their opportunities and threats …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
  • Vedoucí: František Kovář
  • Oponent: Martina Sokolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25894

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management