Historie rodu Collalto na Moravě 1623-1945 – Ondřej POCHYLA
Ondřej POCHYLA
Bakalářská práce
Historie rodu Collalto na Moravě 1623-1945
The history of the Collalto family in Moravia 1623-1945
Anotace:
Cílem bakalářské práce je v ucelenější podobě zmapovat osudy šlechtického rodu Collalto et San Salvatore na Moravě v letech 1623 až 1945. Práce se zaměřuje na jednotlivé vlastníky moravských držav rodu se zaměřením na rodové, majetkové a další aspekty jejich životů. Veškeré události jsou popsány v historických souvislostech událostí tzv. velkých dějin, například třicetileté války, Jara národů nebo …víceAbstract:
The main theme of this bachelor thesis is a comprehensive description of the noble family Collalto et San Salvatore in relation to the Moravia region between 1623 to 1945.This thesis aims to widely depict the lives of every single landowner from the Collalto family in the Moravia region. Most important seems to be a precise description of the relations in the family, property, and other aspects of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Brňovják, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POCHYLA, Ondřej. Historie rodu Collalto na Moravě 1623-1945. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historie / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Soukromá korespondence Antonína Františka Collalto
Aneta Pléhová -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová