Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh – Bc. Ivana Konečná
Bc. Ivana Konečná
Master's thesis
Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh
The Project of Introduction of K-PROFI´s New Product on the Czech Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the project of introduction of K-profi company´s new prod-uct on the Czech market. Theoretical knowledge of the first part is focused on marketing mix for B2B market, the characteristics of the term "new product" and analysis appropriate for entrance of the new product on a market. The second part is divided into analytical and project part. The analytical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONEČNÁ, Ivana. \textit{Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4zmk8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konečná, Ivana. Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový průzkum trhu vybraného produktu
Diana Rusiňáková -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš