Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh – Bc. Ivana Konečná
Bc. Ivana Konečná
Diplomová práce
Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh
The Project of Introduction of K-PROFI´s New Product on the Czech Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového produktu společnosti K-profi, spol. s r. o. na český trh. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se týkají marketingového mixu zaměřeného na B2B trh, charakteristiky pojmu "nový výrobek" a analýz vhodných pro vstup nového výrobku na trh. Druhá část je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the project of introduction of K-profi company´s new prod-uct on the Czech market. Theoretical knowledge of the first part is focused on marketing mix for B2B market, the characteristics of the term "new product" and analysis appropriate for entrance of the new product on a market. The second part is divided into analytical and project part. The analytical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Ivana. Projekt zavedení nového produktu firmy K-PROFI na český trh. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum trhu vybraného produktu
Diana Rusiňáková -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš