Ing. Bc. Jana Počtová
Diplomová práce
Hodnota pro zákazníka
Value for customer
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je hodnota pro zákazníka a její zkoumání v konkrétním podniku v praxi. V první části jsem shrnula teoretická východiska hodnoty pro zákazníka, v druhé části jsem se zaměřila na zkoumání hodnoty pro zákazníka v Čajovně Za zrcadlem i v čajovnách obecně. Na základě získaných dat jsem Čajovnu Za zrcadlem porovnala z hlediska hodnoty pro zákazníka také ze třemi jinými čajovnami …víceAbstract:
The topic of my thesis is value for customers and its exploration in particular company in practise. In the first part I have summarized theoretical basis of value for customers, in the second part I have concentrated on exploration of value for customers in the „Tea Room Behind The Mirror“ and also in the tea rooms in common. Based on obtained data I have compared the company from the value for customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vvoq3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová