Bc. Hana Kachlířová, DiS.

Bakalářská práce

Strategie zavedení nové služby na trh

Strategy of new service implementation on the market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na provedení analýz interního, oborového a externího okolí podniku na základě marketingových a podnikových metod. Dále bude rozebrán model konkurenceschopnosti podniku a snaha nalézt konkurenční výhodu podniku NewUp s.r.o. Na základě těchto získaných dat je vytvořen několika fázový návrh implementace, který dále odráží ekonomickou efektivitu projektu, specifika segmentu …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of internal, professional and external surroundings based on marketing and business methods. Furthermore, competitiveness of business model will be dismantled and the effort to find a competitive advantage to the company NewUp s.r.o. On the basis of obtained data is created in several phase design implementation, which further reflects economic efficiency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dita Dlabolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting