(Ne)udržitelnost udržitelného spotřebního chování – František Hartmann
František Hartmann
Diplomová práce
(Ne)udržitelnost udržitelného spotřebního chování
(Un)sustainability of sustainable consumer behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou (ne)udržitelného spotřebního chování mladých lidí při výběru a nákupu chytrých telefonů s ohledem na environmentální aspekty spotřeby a produktu. Cílem práce je určit determinující faktory (ne)udržitelného chování vybraných cílových skupin při nákupu zkoumaných produktů. V této souvislosti budou také analyzovány strategie vybraných firem v daném odvětví, přičemž …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of (un)sustainable consumption behavior of young people in the selection and purchases of smartphones with regard to the environmental aspects of consumption and product. The aim of the work is to determine the determining factors of (un)sustainable behavior of selected target groups in the purchase of researched products. In this context, the strategies of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Yu-Hsin Cheng -
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
Lucia Holbíková -
Consumer culture and symbolic boundaries
Yana Mamedova -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
A Nondeterministic File System Model for DiOS
Robert Konicar -
Operating system boot from fully encrypted device
Daniel Chromik