Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy) – Jakub Stankovský
Jakub Stankovský
Bakalářská práce
Analýza strategie klientského centra (na příkladu konkrétní firmy)
The strategy of customer centre
Anotace:
Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malého klientského centra vybrané leasingové společnosti na českém trhu. Práce je zaměřena především na strategii orientovanou na zákazníky a monitorování spokojenosti zákazníků s klientským centrem pomocí indexu spokojenosti. V práci se také snažím vyzdvihnout důležitost strategie v péči o zákazníky a velký potenciál pro efektivnost a další rozvoj této …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is the description and the analysis of the customer centre in a selected leasing company. The thesis appreciates the strategy focused on the customer. I tried to describe the importance of strategy in communication with customers and present the customer satisfaction index.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty tréninkové přípravy ve sportovním horolezectví: mentální strategie přípravy na sportovní výkon u elitních lezců
Noemi Mikulajská -
Dlouhodobá strategie rozvoje sociálních služeb na území vybrané obce s rozšířenou působností do r. 2030 (akcent na determinující faktory strategie)
Olga TOURKOVÁ -
Copingové strategie a prevence technostresu u studentů Masarykovy univerzity
Alexandra Jakabová -
Formulace strategie zvoleného podniku na základě strategické analýzy
Petr Klemera -
Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.
Marie Vyhlasová -
Marketingová strategie firmy - zaměřeno na zákazníka
Petra Horáčková -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ