Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně – Karolína Secká
Karolína Secká
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně
Psychological Aspects of the Transition from the Alternative Teaching to the Standard Teaching
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně se zabývá reakcí žáka na přechod z alternativní výuky do výuky standardní. V teoretické části se zabývá historickým vývojem alternativních směrů v pedagogice, rozdílem mezi alternativní a tradiční školou a hlavními rysy směru Začít spolu. Dále se zaměřuje na přechod žáka z alternativní výuky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9897
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Tomáš Komárek
- Reader: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SECKÁ, Karolína. \textit{Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Science. 2017. Available from: https://theses.cz/id/50c9n7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Informatika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Vývoj americké angličtiny a srovnání současné americké angličtiny s britskou standardní angličtinou
David ROUŠ -
Komparace závažnějších kázeňských přestupků vybrané školy tradiční a Montessori školy v Brně
Zdeňka Vaněčková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem
Eva Oborná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights