Využití elektrotechnické stavebnice MIKROLAB ve výuce – Bc. Robert Gritz
Bc. Robert Gritz
Master's thesis
Využití elektrotechnické stavebnice MIKROLAB ve výuce
Use of electrical construction MIKROLAB in teaching
Anotácia:
GRITZ, Robert. Využití elektrotechnické stavebnice MIKROLAB ve výuce. [Use of electrical construction MIKROLAB in teaching]. Brno, 2010. 72 s. Příl. 1 s. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra didaktických technologií. Vedoucí práce: PaedDr. Ing. Josef Pecina, CSc. Diplomová práce se zabývá teoretickými i praktickými možnostmi využití elektrotechnické stavebnice MIKROLAB …viacAbstract:
This thesis deals with theoretical and practical feasibility of MIKROLAB electronics-building kit at the technical college. It answers the questions concerning the use of aforementioned kit as a material and didactic means for classwork, principles of its functioning, basic didactic aspects as well as creating the tasks while on training.Kľúčové slová
materiální didaktické prostředky elektrotechnické stavebnice RC 2000 MIKROLAB výuka s pomocí počítače praktické vyučování kompetence žáků středních škol Material didactic progress electronics-building kit training with copmuter on hand vocational/hands-on-training competence of technical college students.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zw18h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedúci: PaedDr. Ing. Josef Pecina, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation Commerce and Services
Práce na příbuzné téma
-
Aktivní občanství a občanské kompetence žáků střední odborné školy
Marek Zapletal -
Metody výuky, rozvíjející komunikativní kompetence žáků střední odborné školy
Nela TKAČÍKOVÁ -
Kulturní identita jako součást občanské kompetence v edukaci žáků středních škol
Veronika Mlčáková -
Klíčové kompetence z pohledu žáků vybrané střední odborné školy
Pavel Horáček -
Interkulturní kompetence žáků středních odborných škol gastronomického zaměření
Jiřina HOLOTOVÁ -
La fraseología en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Aula internacional 2, 3 Nueva edición
Tereza Šandová -
El uso de los medios audiovisuales en la clase de ELE: Una propuesta de material didáctico dedicado a la cultura que complementa el manual Aventura 2
Barbora Švejdíková -
El uso de textos literarios en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Nuevo Ven 1
Aneta Vostrovská