Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka – Mgr. Dana KLIMEŠOVÁ
Mgr. Dana KLIMEŠOVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka
Marketing communication for the Fairy Tale Musical on Ice Cinderella
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí …víceAbstract:
My diploma thesis deals with a specific cultural genre, the musical on ice, and its role within other branches of Czech showbiz. It presents the importance of marketing communication strategy for the realisation of this sort of entertainment shown on concrete examples of the fairy tale musical Mrazik and the romantic musical on ice Romeo and Juliet. The analytical part is based on the application of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMEŠOVÁ, Dana. Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák -
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Lukáš Kliment -
Reklama v umění, umění v reklamě
Hana KUNDRÁTOVÁ -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková