Matěj Hes
Bachelor's thesis
Využití videoher jako nástroje marketingu
The use of video games as a marketing tool
Abstract:
Videohry jsou nezpochybnitelně důležitým a vlivným médiem dnešní doby. Polovina světové populace už nějakým způsobem přišla do styku se světem videoher. Videohry jako médium dokážou dosáhnout na cílové skupiny, jež se běžně reklamám úspěšně vyhýbají. Proto se v této práci podíváme na ty nejlepších způsoby, jak vytvářet reklamu použitím videoher. Na zhodnocení nejlepších praktik k využívání videoher …moreAbstract:
Video games are unquestionably an important and influential medium today. Half of the world's population has come into contact with the world of video games in some way. As a medium, video games can reach target groups that would normally avoid advertising. Therefore, in this paper we will look at the best ways to create advertising using video games. This thesis uses secondary research from articles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Roman Číhalík
- Reader: Michal Kajfosz, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Role genderu v chování a vnímání hráčů videoher
Tomáš Nyč -
Sociální vztahy a spokojenost s jejich kvalitou mezi hráči videoher
Petr HONSA -
The influence of Player’s Choice on the Plot of the game Detroit: Become Human
Snezhana Berezhnaia -
Analýza spotřebitelského chování na trhu videoher
Adam Bělecký -
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Jakub Škrdla -
Videohry v kontextu právní úpravy hazardních her
Ondřej Böhm -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity
Daniel JÍROVEC
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights