Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování – Pavol Šimoňak
Pavol Šimoňak
Bakalářská práce
Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování
Application of decision analysis methods on strategic decision making
Abstract:
The goal of the bachelor thesis: “Application of decision analysis methods on strategic decision making” is to make use of decision analysis methods when dealing with a spe-cific strategic problem. The first part is theoretical and consists of introduction to deci-sion making, decision process and lastly introducing parts of a concrete model, which is used in the second, practical part. The second …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování“ je využitie metód rozhodovacej analýzy pri konkrétnom strategickom rozhodovacom probléme. Prvá časť je teoretická, pozostáva z predstavenia rozhodovania obecne, rozhodovacieho procesu a nakoniec predstavenia súčastí konkrétneho modelu, ktorý je použitý v druhej, praktickej časti. Tá sa už venuje čisto len …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jpfkd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova