Analýza spokojenosti zákazníka se službami krytého bazénu – Michaela Hubová
Michaela Hubová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníka se službami krytého bazénu
Customer Satisfaction Analysis of Indoor Swimming Pool
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Analýza spokojenosti zákazníka se službami krytého bazénu se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků se službami krytého bazénu ve Valašském Meziříčí. Cílem této práce je zjistit, jak jsou zákazníci s jednotlivými službami krytého bazénu spokojeni a na základě tohoto zjištění navrhnout řešení, které povede k vyšší spokojenosti zákazníků. V teoretické části práce jsou …víceAbstract:
This Bachelor's thesis titled Customer Satisfaction Analysis of Indoor Swimming Pool deals with customer satisfaction with indoor pool services in Valašské Meziříčí. The aim of this work is to find out how customers are satisfied with the indoor pool services and, on the basis of this finding, to propose a solution that will lead to higher customer satisfaction. In the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118119
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Kvalita jako nástroj konkurenceschopnosti firmy
Aneta Hynková -
Kvalita služeb v cestovním ruchu
Jessica Obajdinová -
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
Adam Faldyna -
Possibilities of Amazon AWS and Google GCP cloud services in specific usecases
Ondřej Michálek -
Quality of Translation: Approaches and a Field Survey
Ludmila Nerudová -
Quality of healthcare in surgical clinics
Kräuff Rainer Schwanhaeuser Wulff -
Evaluating Quality of Service Design
Daniel Hejl