Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka – Bc. Eliška Petrová
Bc. Eliška Petrová
Diplomová práce
Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka
Providing Feedback in English Language Teaching
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of feedback provision in the lessons of English. The theoretical part introduces the system of aims, describes associated terminology and emphasizes the importance of interaction with objectives in the learning process. Next, the introduction of feedback follows, which is closely related to previously mentioned interaction. The term is defined and investigated …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Teoretická část představuje systém cílů, související terminologii a důraz je zde kladen na prospěšnost interakce s dílčími cíli aktivit. Následuje představení dalšího konceptu, který úzce souvisí s již zmíněnou interakcí, a to zpětné vazby. Ta je zde definována a zkoumána z různých úhlů pohledu, přičemž …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petrová, Eliška. Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Studium interakce HU proteinu \kur{Francisella tularensis} s hostitelskou buňkou
Veronika Hofmannová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Učitel jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základních škol
Tereza Vintrová -
Metodika karet Bezrákosky jako didaktické pomůcky studentů učitelství
Barbora Bišková -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Kontrolní procesy a jejich zpětná vazba ve veřejném sektoru
Petr Holan -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zuzana Kodýdková