Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook – Michaela Horáčková
Michaela Horáčková
Bachelor's thesis
Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook
Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook
Abstract:
The work deals with the evaluation of two different textbooks that are used for English language teaching in the ninth grade of Czech basic schools. The theoretical part describes the textbook as a didactic aid in the teaching-learning process. The main themes of the theoretical part are history, function, structure and the processing of the textbooks in sense of communicative competence. At the end …viacAbstract:
Práce se zabývá hodnocením dvou různých učebnic, které se používají k výuce angličtiny v devátých třídách českých škol. Teoretická část popisuje učebnici jako materiální didaktický prostředek v procesu vyučování. Hlavními tématy teoretické části jsou historie, funkce, struktura a zpracování učebnice ve smyslu komunikativní kompetence. V závěru teoretické části jsou zmíněny kurikulární dokumenty, především …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
- Vedúci: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáčková, Michaela. Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education