Německé texty v mezipředmětových vztazích českého školního dějepisu – Bc. Monika Nováková
Bc. Monika Nováková
Diplomová práce
Německé texty v mezipředmětových vztazích českého školního dějepisu
German Texts in Cross-Curricular Links of Czech School History Education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zařazením německých textů do výuky dějepisu na druhém stupni ZŠ. Jelikož Němci hráli v historii vždy důležitou roli, je i příležitostí k využití německých textů v hodině mnoho. Pro tuto práci jsem vybrala celkem 5 implementací, které je možné využít napříč celým 20. stoletím. Použita byla různá didaktická média - úryvek z textu, poštovní známka, plakát a scéna z hraného …víceAbstract:
Subject of this master’s thesis is usage of german texts in history lessons on second stage of primary school. Because Germans always had important role in history there are many opportunities to use german texts in history lessons. This thesis contains five implementations usable across whole 20. century. It uses variety of educational media – text passage, postage stamp, poster and movie scene. For …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xa13p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. František Čapka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Cross-curricular links in English Langue Teaching at Elementary School
Miroslav Kůdela -
Cross-curricular links in English coursebooks for 5th graders.
Tereza Kejdová -
Cross-curricular links in English coursebooks
Zuzana Maršálková -
Explication in 20th Century Translation of Fiction: A Chronological Comparison
Nikol Němcová -
Reading in ELT: A Comparison of 20th and 21st Century Course Books in the Czech Secondary School Context
Kristina Alešová -
Ekokritické čtení české regionálně zaměřené literatury 20. století a jeho aplikace při středoškolské výuce
Eliška Bencová -
Výuka hry na soupravu bicích nástrojů v České republice s ohledem na jazz a improvizaci ve 20.století
Jiří Stivín -
Problematika choromyslných v ústavní péči na Moravě na přelomu 19. a 20. století v projektové výuce
Lena Lakomá