Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování – Jarmila Helimanová
Jarmila Helimanová
Diplomová práce
Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování
The Impact of Milk Products Labeling on Consumer Behaviour
Anotace:
Značení potravin je přístup založený na vzdělávání populace v oblasti výživy a zároveň se jedná o klíčový prvek poskytující základní informace o správném stravování. Někteří spotřebitelé generují velký zájem o značení potravin, jiní se o tuto oblast nezajímají. Důvodů je hned několik: nedostatek času, nedostatečná znalost informací, nadměrné množství informací, nízká důvěra nebo cizí termíny na etiketách …víceAbstract:
Food labelling is an approach based on nutrition population´s education in sustenance area and it is a key element providing basic information about right eating. Some consumers are very interested on food labeling, others are not interested in this area. The reasons no interest are lack of time, insufficient knowledge of information, a lot of information, low trust or foreign names on food labels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Význam značení potravin v České republice
Monika Průšová -
Značení potravin v rozvoji lokality (KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ)
Ivana Šebková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Vliv současné úpravy značení potravin na nákupní rozhodování spotřebitele
Jan Erlebach -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová