Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu – Bc. Aleš Šenk
Bc. Aleš Šenk
Diplomová práce
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Communication of presidential candidates on Instagram
Anotace:
Diplomová práce na téma „Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu“ se zabývá analýzou komunikace Danuše Nerudové, Andreje Babiše a Petra Pavla na sociální síti Instagram během volební kampaně v roce 2022/2023. Instagram se široce etabloval jako nástroj politické komunikace až teprve v roce 2021 při volbách do poslanecké sněmovny. V této přímé prezidentské volbě jsme tak mohly poprvé pozorovat …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic "Communication of presidential candidates on Instagram" deals with analyzing the communication of Danuš Nerudová, Andrej Babiš, and Petr Pavel on the Instagram social network during the election campaign in 2022/2023. Instagram became widely established as a political communication tool only in 2021 during the elections to the Chamber of Deputies. In this direct presidential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sg7so/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz V. Havla a V. Klause v období jejich II. prezidentské volby: komparativní obsahová analýza
Veronika Žurovcová -
Americké prezidentské volby 2020 pohledem vybraných českých online médií
Kateřina PROKEŠOVÁ -
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Prezidentské volby USA v roce 2012: zahraniční politika ve volební kampani
Adam Kubný -
Analýza sociální sítě kauzy Stoka
Patrik Cibere -
Analýza sociální sítě náboženského nonkonformismu podle záznamů z biskupských vyšetřování lollardů v Coventry v letech 1486-1522
Jan Král -
Analýza sociální sítě Facebook bankovních společností v České republice
Daniel Klíma -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová