Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole – Bc. Kamila Matuchová
Bc. Kamila Matuchová
Master's thesis
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
The teaching assistant in inclusive classrooms with pupils who have special education needs at junior and secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace žáků se zdravotním postižením do běžných základních a středních škol, funkci asistenta pedagoga, jeho kompetence, role ve vzdělávacím procesu, náplň práce, požadovanou kvalifikaci, postavení ve školském systému a proměnu jeho role. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je spolupráce učitele a asistenta pedagoga na základních a středních školách …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the problematics of the integration of pupils with disabilities into regular primary and secondary schools, the function of teacher’s assistant, his competence, role in education process, job description, required qualification, position in the school system and change of role. The aim of the diploma thesis is to find out what is the cooperation between teacher and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n2a6a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: RNDr. Anna Bayerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATUCHOVÁ, Kamila. \textit{Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/51p7ik/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová