Vladěna Hromasová

Bachelor's thesis

Produktová fotografie jako marketingový nástroj

Product photography as a marketing tool
Anotácia:
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se …viac
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis "Product photography as a marketing tool" is to point out the fact that the perfect product photography attract attention and that they are many times the reason for buying the product itself. Oftentimes it is not about theconsumers' ownership needs, but about their various emotional aspects and the fact that people generally like to identify themselves either with …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedúci: Stanislav Horný
  • Oponent: Jiří Čermák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41313