Bc. Kateřina Lipavská

Bakalářská práce

Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy

Learning process of consumer and memorization of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem učení spotřebitele a zapamatováním reklam. Teoretická část popisuje kognitivní procesy, psychologii marketingu, předsudky, stereotypy a asociacemi v marketingu a v neposlední řadě reklamou. Praktická část zjišťuje míru zapamatování reklam po opakovaném přehrávání prostřednictvím dotazníkového šetření. Součástí dotazníku je dále inteligenční test WAIS-R. Cílem práce …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the learning process of customer and memorization of advertising. The theoretical part describes the cognitive process, psychology of marketing, prejudices, stereotypes and associations in marketing and last but not least advertising. The practical part detects the level of memorization of advertising after repeated playback trough a questionnaire survey. The questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace