Produktová fotografie jako marketingový nástroj – Vladěna Hromasová
Vladěna Hromasová
Bakalářská práce
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Product photography as a marketing tool
Anotace:
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis "Product photography as a marketing tool" is to point out the fact that the perfect product photography attract attention and that they are many times the reason for buying the product itself. Oftentimes it is not about theconsumers' ownership needs, but about their various emotional aspects and the fact that people generally like to identify themselves either with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Jiří Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Alexandra Blajerová -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Prostředí pro prezentaci produktové fotografie a videa na internetu
Ondřej Týn -
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
Barbora Nová