Ramil Khamidullin
Bachelor's thesis
Growth strategy of S-ABROAD company
Strategie růstu společnosti S-ABROAD
Abstract:
Studium obchodu bylo důležité už dlouhou dobu, výzkumníci se snaží najít způsoby, jak vést podnikání tak, aby bylo ziskové a škálovatelné. Nicméně v dnešní době velké procento podniků končí, protože nedosáhnou ziskovosti. Na druhé straně ziskové podniky často nemohou nadále růst, protože jejich obchodní modely nejsou škálovatelné. Nedočítají se způsobů rozšiřování a pokračují v práci se stejným počtem …moreAbstract:
Studying business has been important for a long time, researchers try to figure out the ways of conducting business to make it profitable and scalable. Nevertheless, nowadays a large proportion of businesses close because they do not achieve profitability. On the other hand, profitable businesses often cannot continue growing as their business models are not scalable. They do not understand the ways …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89048
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Vadim Semenenko
- Reader: Jakub Zezula
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89048
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Strategický rozvoj obchodní činnosti vybraného podniku
Ilona Ruščaková -
Strategický rozvoj obchodní společnosti
Václav Šístek -
Strategický rozvoj společnosti C.S. - ENERGO s.r.o.
Alena Chrástová -
Strategický rozvoj Sýrárny ROLS
Jakub Kozárek -
Rozvoj a edukace obchodního týmu v korporaci
Lukáš Vejvoda -
Rozvoj obchodních aktivit podniku Raylyst Solar
Lukáš Kameníček -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR