Ing. Lenka Jarolímová

Master's thesis

Marketingová komunikace, měření efektivnosti s dopadem na prodeje

Marketing commucation, effectiveness measurement on impact on sales
Abstract:
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci věnovanou životnímu cyklu výrobku, kde byly mimo jiné popsány rámcově možnosti marketingové komunikace v rámci rozdílných fází životního cyklu. Cílem diplomové práce je prozkoumat tuto problematiku podrobněji z více úhlů, s praktickými příklady z farmacie, navíc doplněné také o zkušenosti z jiných trhů. Teoretická část se věnuje popisu jednotlivých možností …more
Abstract:
This work is a next step of my previous work, what deals with product life cycle, where was desribed types of communication strategy in different fases in product life cycle. The goal of the work is focused on this issue more deeply and from different point of view and add practic examples from pharma market in other teritories. Teoretic part describes types commnication strategies not only in each …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lubomír Doležel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní