Ing. Vojtěch Kabeš

Diplomová práce

Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP

Marketing strategy and process of launching a new product of the market for the company JH GROUP
Anotace:
Anotace Téma mé diplomové práce – Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP jsem zpracoval řádně a svědomitě za pomocí odborné literatury, konzultací učitelů a vedoucího diplomové práce Ing. Romana Storcha, CSc. Na začátku své práce v teoretické oblasti jsem popsal detailně funkce obecného marketingu, ke kterým patří definování marketingu, marketingový výzkum …více
Abstract:
Annotation I elaborated the subject of my graduation theses - Marketing strategy and the process of launching a new product on the market for the company JH GROUP – properly and thoroughly, using technical literature, consultations with tutors and my supervisor Ing. Roman Storch, CSc. At the beginning of the thesis, in the theoretical part, I described in detail the functions of general marketing, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance