Lucie JANIČATOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

Marketing reseach on the use of real estate in the center of Uherské Hradiště.
Abstract:
Teoretické část je zaměřená na vymezení marketingových pojmů, které mi pomohly lépe pochopit význam a důležitost marketingového výzkumu. Praktické část je zaměřená na popis nemovitosti v centru Uherského Hradiště. Dále se praktická část zabývala tím, jak získat informace prostřednictvím marketingového výzku-mu. Byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat, jejíž součástí je dotazník. Praktická část …more
Abstract:
Theoretical part is focused on the definition of marketing concepts which helped me to better understand the significance and importance of marketing research. Practical part is focused on the description of real estate in the center of Uherské Hradiště. In addition, the practipal part dealed with how to obtain information through marketing research. Quantitative method was chosen, which includes a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 15406

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANIČATOVÁ, Lucie. Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management