Analýza konkurence na trhu kosmetických služeb – Pavlína Tomášová
Pavlína Tomášová
Diplomová práce
Analýza konkurence na trhu kosmetických služeb
Competitive Analysis on the Cosmetic Services Market
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Analýza konkurence na trhu kosmetických služeb bylo určit konkurenční pozici salónu Rebels mezi devíti vybranými konkurenty, jeho konkurenční výhody a také nedostatky, které je nutné odstranit. Pro naplnění cíle posloužilo několik metod - Mystery Shopping, Mystery Mailing, Mystery Calling, Mystery Visits webových stránek salónů a dotazníkové šetření provedené u zákaznic …víceAbstract:
The aim of the thesis on the topic of The Competitive Analysis on the Cosmetic Services Market was to determine the competitive position of the salon Rebels selected among nine competitors, their competitive advantages and weaknesses that need to be removed. To fulfill the objectives served by several methods - Mystery Shopping, Mystery Mailing, Mystery Calling, Mystery Visits of web sites and survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95183
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Kateřina Kopčilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Proposal of a Business Plan for a Cosmetic Studio
Diana Sokolenko -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Denisa Dvořáková -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
Právní požadavky institucí EU na dovoz kosmetických přípravků testovaných na zvířatech na jednotný evropský trh
Lucie Stanková -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
Denisa Hradcová -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová