Podnikání obchodního řetězce Decathlon na českém trhu – Radim Kühnel
Radim Kühnel
Bachelor's thesis
Podnikání obchodního řetězce Decathlon na českém trhu
Business activity of retail chain Decathlon on the Czech Market
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší zejména marketingové působení obchodní řetězce se sportovním vybavením Decathlon. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka a marketingový mix. V Praktické části byla pomocí analýzy marketingového mixu a následné SWOT analýzy navržena možná strategie podníkání. Tato práce se opírá o dotazníkové šetření a na základě jeho výsledků …moreAbstract:
This thesis investigates marketing activity of the sports equipment retail chain - Decathlon. It is divided into theoretical and practical part. There is described brand and the marketing mix in theoretical part. In practical part,using the marketing mix and subsequent SWOT analysis was suggested possible corporate strategy.The thesis bears on the survey, and based on its results was evalauated marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81287
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81287
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Michael Bäumel -
Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.
Jakub HLADKÝ -
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova