Radim Kühnel

Bachelor's thesis

Podnikání obchodního řetězce Decathlon na českém trhu

Business activity of retail chain Decathlon on the Czech Market
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší zejména marketingové působení obchodní řetězce se sportovním vybavením Decathlon. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka a marketingový mix. V Praktické části byla pomocí analýzy marketingového mixu a následné SWOT analýzy navržena možná strategie podníkání. Tato práce se opírá o dotazníkové šetření a na základě jeho výsledků …more
Abstract:
This thesis investigates marketing activity of the sports equipment retail chain - Decathlon. It is divided into theoretical and practical part. There is described brand and the marketing mix in theoretical part. In practical part,using the marketing mix and subsequent SWOT analysis was suggested possible corporate strategy.The thesis bears on the survey, and based on its results was evalauated marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2020
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81287