Analýza a vývoj hotelové značky Choice Hotels International – Michaela Fišerová
Michaela Fišerová
Bakalářská práce
Analýza a vývoj hotelové značky Choice Hotels International
Analysis and development of hotel brand Choice Hotels International
Anotace:
Cílem práce je analýza charakteristik značky z hlediska marketingu, aplikace na cestovní ruch a hotelnictví, charakteristika konkrétní hotelové značky (Choice Hotels) – povědomí veřejnosti o této značce a její význam.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.