Michaela Fišerová

Bakalářská práce

Analýza a vývoj hotelové značky Choice Hotels International

Analysis and development of hotel brand Choice Hotels International
Anotace:
Cílem práce je analýza charakteristik značky z hlediska marketingu, aplikace na cestovní ruch a hotelnictví, charakteristika konkrétní hotelové značky (Choice Hotels) – povědomí veřejnosti o této značce a její význam.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.