Bc. Adam Kopřiva
Bachelor's thesis
Marketingový mix velkého podniku
Marketing mix of a large company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce „Marketingový mix velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího marketingového mixu ve velkém podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s., na níž se vztahuje praktická část práce. Teoretická část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu. Praktická část práce obsahuje představení společnosti …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis „Marketing mix of a large company“ is to propose advice, which will improve the current marketing mix of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s., about which is the practical part. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the marketing mix. The practical part contains the introduce of the Lidl …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/yaa9s/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič