Motivace domácností ke zvýšení úspor energií – Bc. Radek Brumovský
Bc. Radek Brumovský
Master's thesis
Motivace domácností ke zvýšení úspor energií
Households’ motivation to increase energy savings
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na energetickém trhu, konkrétně spotřebou energií v domácnosti. Zaměřuje se na identifikaci motivačních faktorů, které ovlivňují spotřebitele k větší úspornosti při spotřebě energií a ovlivňující nákupní chování na tomto trhu. Pro identifikaci těchto faktorů a zjištění dalších skutečností z oblasti energetických úspor u členů českých domácností byla …viacAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behavior on the energy market, namely with household energy consumption. It focuses on identification of motivational factors which influence the consumer to consume less energy and which influence shopping behaviour on this market. In order to identify these factors and explore more data related to energy savings, a combination of qualitative and quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Chování spotřebitele na trhu práce při hledání zaměstnáni v oboru IT a marketingová doporučení firmám v odvětví
Jakub Kučera -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jana Cabajová -
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška
Názov
Vložil
Vložené
Práva