Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro – Alexandra Hézselyová
Alexandra Hézselyová
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro
Marketingová strategie obchodní společnosti CB elektro
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of CBelektro company, which operates in the Slovak Republic. The aim of the work is to analyse the current marketing strategy, to present appropriate improvements, or a possible new strategy, that will help the company to develop in the future. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theory of marketing. The second chapter …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti CBelektro, ktorá pôsobí v Slovenskej republike. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie, predloženie vhodných vylepšení, prípadne novej stratégie, ktorá pomôže firme v rozvoji do budúcnosti. Práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teórií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základné informácie o vybranej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50226
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Lucia Bosakova
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50226
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič