Alexandra Hézselyová

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro

Marketingová strategie obchodní společnosti CB elektro
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of CBelektro company, which operates in the Slovak Republic. The aim of the work is to analyse the current marketing strategy, to present appropriate improvements, or a possible new strategy, that will help the company to develop in the future. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theory of marketing. The second chapter …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti CBelektro, ktorá pôsobí v Slovenskej republike. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie, predloženie vhodných vylepšení, prípadne novej stratégie, ktorá pomôže firme v rozvoji do budúcnosti. Práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teórií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základné informácie o vybranej …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Lucia Bosakova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50226

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod