Alexandra Hézselyová

Bakalářská práce

Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro

Marketingová strategie obchodní společnosti CB elektro
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of CBelektro company, which operates in the Slovak Republic. The aim of the work is to analyse the current marketing strategy, to present appropriate improvements, or a possible new strategy, that will help the company to develop in the future. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theory of marketing. The second chapter …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti CBelektro, ktorá pôsobí v Slovenskej republike. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie, predloženie vhodných vylepšení, prípadne novej stratégie, ktorá pomôže firme v rozvoji do budúcnosti. Práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teórií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základné informácie o vybranej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Lucia Bosakova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50226

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod