Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro – Alexandra Hézselyová
Alexandra Hézselyová
Bakalářská práce
Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro
Marketingová strategie obchodní společnosti CB elektro
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of CBelektro company, which operates in the Slovak Republic. The aim of the work is to analyse the current marketing strategy, to present appropriate improvements, or a possible new strategy, that will help the company to develop in the future. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theory of marketing. The second chapter …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti CBelektro, ktorá pôsobí v Slovenskej republike. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie, predloženie vhodných vylepšení, prípadne novej stratégie, ktorá pomôže firme v rozvoji do budúcnosti. Práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teórií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základné informácie o vybranej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50226
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Lucia Bosakova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50226
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos