Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu – Bc. Tereza Vaculová
Bc. Tereza Vaculová
Master's thesis
Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu
Social Marketing: Driving Under the Influence of Alcohol
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a srovnáním přístupů České republiky, Velké Británie, Spojených států amerických a Kanady k problematice řízení pod vlivem alkoholu z pohledu marketingu. Práce obsahuje hloubkovou analýzu webových stránek a aktuálních kampaní, které se problematikou zabývají. Výsledkem je srovnání použití marketingových prvků, nalezení spojitostí a jejich rozdílů mezi vybranými …moreAbstract:
This diploma theses focuses on a comparison of approaches to the issue of drink driving from the point of marketing in Czech Republic, Great Britain, United States of America, and Canada. Thesis includes deep analysis of selected websites and current campaigns which deal with this issue. The result is a comparison of the usage of different marketing elements, finding connections and differences among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaculová, Tereza. Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications