Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM – Bc. Monika Bobková, DiS.
Bc. Monika Bobková, DiS.
Bachelor's thesis
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Effective customer care strategy by means of CRM
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení strategie efektivní péče o zákazníka vybraného podniku. Pomocí analýzy kritických faktorů jsou definovány kritické oblasti, které mohou mít na úspěch společnosti zásadní vliv. Návrhy řešení vybraných klíčových oblastí směřují k efektivnějšímu řízení vztahů se zákazníky.Abstract:
Bachelor thesis is focused on assessing the strategy for efficient customer care of the selected company. Through analysis of the critical factors are defined critical areas that can have on the access of the company a major impact. Proposed solutions selected key areas tend to more effective customer relationship management.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vkd4g/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeněk Soukal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Ocenění společnosti The Boeing Company
Martin Stibor -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián