Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM – Bc. Monika Bobková, DiS.
Bc. Monika Bobková, DiS.
Bakalářská práce
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Effective customer care strategy by means of CRM
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení strategie efektivní péče o zákazníka vybraného podniku. Pomocí analýzy kritických faktorů jsou definovány kritické oblasti, které mohou mít na úspěch společnosti zásadní vliv. Návrhy řešení vybraných klíčových oblastí směřují k efektivnějšímu řízení vztahů se zákazníky.Abstract:
Bachelor thesis is focused on assessing the strategy for efficient customer care of the selected company. Through analysis of the critical factors are defined critical areas that can have on the access of the company a major impact. Proposed solutions selected key areas tend to more effective customer relationship management.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vkd4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Soukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Ocenění společnosti The Boeing Company
Martin Stibor -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián