Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda – David Chalupa
David Chalupa
Bakalářská práce
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Company's Entry into Foreign Markets as a Concurrency Advantage
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat návrh vstupu na nový zahraniční trh a analyzovat výhodu vstupu společnosti JAWA MOTO spol. s r. o., která se zabývá výzkumem, vývojem a výrobou motocyklů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsán zahraniční obchod, analýzy marketingového prostředí, rizika spojená se vstupem na mezinárodní trh a jednotlivé formy vstupu. V praktické …víceAbstract:
Company's Entry into Foreign Markets as a Concurrency Advantage Goal of the bachelor's thesis is devising an entry into a foreign market and analyze advantages the entry of company JAWA MOTO spol. s r. o., which deals with a research, developing and creation of motorcycles. Thesis is divided into theoretical and practical parts. First part describes international trade, analytics of the marketing environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chalupa, David. Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Klára Jonášová -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Diversity management jako nástroj rozvoje osobního potenciálu zaměstnanců a konkurenční výhoda podniku
Tomáš Ludvík -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Martin Kilián -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Eliška Krouská -
Zahraniční obchod ČR v letech 2010–2015 se zaměřením na ruský trh
Jaroslava Kolínková
Název
Vložil
Vloženo
Práva