Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda – Lucie Koťátková
Lucie Koťátková
Bakalářská práce
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
The company's operation on foreign markets as a competitive advantage
Anotace:
Bakalářská práce "Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda" se zabývá existencí vybrané společnosti na zahraničním trhu. Cílem této práce je zhodnotit působení konkrétní společnosti na vybraném zahraničním trhu. Dále také navrhnout vhodnou strategii a pomocí analýz zhodnotit prostředí vybrané země, na kterou daná společnost může vstoupit. V první části se práce zabývá teoretickými …víceAbstract:
The bachelor's thesis "The company's operation in a foreign market as a competitive advantage" deals with the existence of a selected company in a foreign market. The aim of this work is to evaluate the operation of a particular company in a selected foreign market. Furthermore, to design a suitable strategy and use analyzes to evaluate the environment of the selected country, which the company can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koťátková, Lucie. Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuální situace na bosensko-chorvatských hranicích - se zaměřením na postupy pohraniční policie při nelegálním vstupu na území země
Tereza Vrablíková -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Dmitrii Kholodov -
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Strategie vstupu vybrané firmy na zahraniční trh
Yulya Yagotintseva -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický