Jaroslava Jurková

Bakalářská práce

La culture d´entreprise: le cas pratique du Service Client d´une société d´assurance tcheque

Corporate culture, practical case of Client service of a czech insurance company
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v Klientském servisu nejmenované společnosti působící na českém pojistném trhu. V teoretické části je vysvětlen původ, vznik a formování podnikové kultury na základě hodnot, etických norem a národní kultury. V praktické části je zkoumána podniková kultura v dané společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci Klientského …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on corporate culture analysis in the Client service of an unnamed company acting in the czech insurance market. The theoretical part is engaged in explication of the origins and the formation of corporate culture based on values, ethical norms and the national culture. The practical part analyses the corporate culture in the selected company by means of a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Michel Viland
  • Oponent: Aurélie Dubois

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.