Jaroslava Jurková

Bachelor's thesis

La culture d´entreprise: le cas pratique du Service Client d´une société d´assurance tcheque

Corporate culture, practical case of Client service of a czech insurance company
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v Klientském servisu nejmenované společnosti působící na českém pojistném trhu. V teoretické části je vysvětlen původ, vznik a formování podnikové kultury na základě hodnot, etických norem a národní kultury. V praktické části je zkoumána podniková kultura v dané společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci Klientského …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on corporate culture analysis in the Client service of an unnamed company acting in the czech insurance market. The theoretical part is engaged in explication of the origins and the formation of corporate culture based on values, ethical norms and the national culture. The practical part analyses the corporate culture in the selected company by means of a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Michel Viland
  • Reader: Aurélie Dubois

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.