La culture d´entreprise: le cas pratique du Service Client d´une société d´assurance tcheque – Jaroslava Jurková
Jaroslava Jurková
Bakalářská práce
La culture d´entreprise: le cas pratique du Service Client d´une société d´assurance tcheque
Corporate culture, practical case of Client service of a czech insurance company
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v Klientském servisu nejmenované společnosti působící na českém pojistném trhu. V teoretické části je vysvětlen původ, vznik a formování podnikové kultury na základě hodnot, etických norem a národní kultury. V praktické části je zkoumána podniková kultura v dané společnosti prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci Klientského …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on corporate culture analysis in the Client service of an unnamed company acting in the czech insurance market. The theoretical part is engaged in explication of the origins and the formation of corporate culture based on values, ethical norms and the national culture. The practical part analyses the corporate culture in the selected company by means of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Michel Viland
- Oponent: Aurélie Dubois
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURKOVÁ, Jaroslava. \textit{La culture d´entreprise: le cas pratique du Service Client d´une société d´assurance tcheque}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/53idb5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Corporate Venture Capital Investments in Company/Organization
Javdod Shakirov -
Modern Audit of Corporate Strategy of Selected Company
Andrei Daniel Burlacu -
Corporate financial strategy execution: Proposal of harmonized profitability steering across VW Group
Ondřej Svatoš -
WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?
Anthony Dominique Custodio Ribeiro -
Sources of Corporate Financing
Adina Malmakova -
Corporate Social Responsibility and Company Strategy: a case study of MSD
Jovana Milivojevic -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora