Sponzoring fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice – Matěj Bohůnek
Matěj Bohůnek
Bakalářská práce
Sponzoring fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice
Sponsorship of SK Slavia České Budějovice football club
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl odhalit roli sponzoringu u neprofesionálního regionálního fotbalového klubu SK Slavia České Budějovice. Terénní šetření zkoumá fanoušky klubu a jejich vnímání sponzorů a zároveň sponzory společně s jejich motivací, která je vedla ke spolupráci s klubem. Poznatky získané na základě této práce je možné využít pro zlepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.Abstract:
This bachelor thesis reveals the role of sponsoring of non-professional regional football club SK Slavia České Budějovice. Field research examines the fans of the club and their perception of sponsors as well as the sponsor's motivation which made them cooperate with this club. Obtained results based on this research could be used for improving cooperatition between the club and its sponsors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Miloš Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingová komunikace fotbalových klubů
Jakub Karpeta -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová -
Analýza marketingové komunikace fotbalové ligy v České republice
Jakub Blahynka