Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou – Bc. Tomáš Bártů
Bc. Tomáš Bártů
Diplomová práce
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Marketing mix and its usage by a specific photographer
Anotace:
V diplomové práci se provádí analýza marketingových nástrojů z pohledu marketingového mixu 7C. Zkoumá se využití jednotlivých nástrojů v kontextu poskytování fotografických služeb s důrazem na online marketing a optimalizaci webové stránky z marketingového hlediska. Poznatky z teoretické části práce jsou využity v případové studii zahrnující analýzu prostředí, návrh a realizaci marketingové strategie …víceAbstract:
The master's thesis provides an analysis of marketing tools focused on the 7C marketing mix. It further examines the use of individual tools in the environment of providing photographic services with focused attention on online marketing and optimization of the website from a marketing point of view. The theoretical part of the thesis provides the background information that is used in a case study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xkqv9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace podnikového webu v praxi
Martin Czakan -
Optimalizace webu e-shopu U mě doma
Kristýna Šturmová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová