Bc. Tomáš Bártů

Diplomová práce

Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou

Marketing mix and its usage by a specific photographer
Anotace:
V diplomové práci se provádí analýza marketingových nástrojů z pohledu marketingového mixu 7C. Zkoumá se využití jednotlivých nástrojů v kontextu poskytování fotografických služeb s důrazem na online marketing a optimalizaci webové stránky z marketingového hlediska. Poznatky z teoretické části práce jsou využity v případové studii zahrnující analýzu prostředí, návrh a realizaci marketingové strategie …více
Abstract:
The master's thesis provides an analysis of marketing tools focused on the 7C marketing mix. It further examines the use of individual tools in the environment of providing photographic services with focused attention on online marketing and optimization of the website from a marketing point of view. The theoretical part of the thesis provides the background information that is used in a case study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace